UNIT ADUAN

long_line_6401

Berkuatkuasa dari 07 Julai, 2009, Unit Keahlian ini telah ditukar kepada Unit Aduan dan Kaunseling yang diketuai oleh PJS Hj Marjuni. ANDA boleh mengemukakan sebarang aduan, cadangan dan penambahbaikan yang munasabah kepada beliau samada melalui sms ke 019-383 5008 atau emel ke ku_aduan@kpa2u.com agar KPA dapat ditadbirkan dengan sebaik mungkin demi untuk kebaikan UMMAH.

Ketua Unit Aduan & Kaunseling PJS HJ MARJUNI B SALLEH

H/P: 013 – 383 5008

EMEL: ku_aduan@kpa2u.com

long_line_6401

new-14-june

Yahoo!Groups – HPA_KPA2U

UNIT IT/MULTIMEDIA telah mewujudkan GROUP HPA_KPA2U untuk membantu UNIT KEAHLIAN mengumpulkan maklumat pengedar-pengedar yang berada dalam zon tadbiran KPA.

Di harapkan mendapat kerjasama dari semua yang ingin mendaftar untuk menyertakan butiran seperti berikut:

1- Nama Penuh:

2- No Ahli HPA:

3- Pangkat Skrg:

4- No Kad Pengenalan/MyKad:

5- No Telefon:

6- Alamat Penuh:

7- Cawangan Terdekat:

8- Emel:

9- Nama PJS Di Atas Anda:

Di harap semua PJS, AJK KOMUNITI CAWANGAN dan AJK ZON dapat mengemaskinikan maklumat ANDA dalam DATABASE YahooGroups tersebut di atas SAMADA dalam senarai ahli bukan PJS, Herbalis atau PJS.

long_line_6402

UNIT KEAHLIAN DIKETUAI OLEH:

PJS JAMALUDDIN YEOP MAJLIS

1. AHLI JAWATAN KUASA:

  1. SEMUA PENGERUSI AJK KOMUNITI

Ketua Unit Keahlian

Ketua Unit Keahlian

long_line_6402

9 Responses

  1. assalamualaikum

    Di sini saya ingin bertanya bagaimana saya ingin mendaftar sebagai ahli HPA?
    Saya gemar menggunakan produk barangan HPA. Saya tinggal di Putrajaya.

    Sekian, terima kasih.

    Wassalam

    Yang Benar,

    Hazrul Azizi bin Harun

  2. Sdr Hazrul boleh hubungi saya 0139812655. Boleh kita bincang dan berkenalan.

  3. Penyertaan ahli KELAB PEMIMPIN ALWAHIDA (KPA) dibuka kepada semua bekas peserta PBC yang telah membuat pembelian 300NM @ umumnya semua pengedar HPA yang berpangkat PLX keatas di Zon KPA boleh menjadi ahli kelab. Yuran keahlian cuma RM10 setahun.

    Manakala yuran PJS RM10 sebulan mulai Nov 2008. Dapatkan borang penyertaan kelab melalui AJK Komuniti di Cawangan masing-masing atau terus menghubungi saya di talian 013-9812655

  4. salam,

    Hari ini pertama kali saya melayari website HPA & saya tertarik dengan misi produk HALAL tersebut. TAHNIAH dan semoga Allah memberi keberkatan akan usaha semua yang terlibat diHPA.

    Saya ingin menjadi ahli HPA. Bagaimana? Saya tinggal di Bandar Putra, Kulai JOHOR

    • Terimakasih Pn Noorain bin Jaafar. Sila ke Cawangan HPA KULAI beralamat: No. 30, Jalan Sri Putra 1, Bandar Putra, 81000 Kulai Johor. No. Tel: 07-6621676. Beli KIT NIAGA berharga RM30.00. Dalam KIT NIAGA itu ada borang permohonan menjadi Ahli Pengedar HPA. Isi terus borang itu dengan melampirkan salinan kad pengenalan.

  5. Saya telah memohon menjadi ahli tetapi kad dan no. ahli masih belum dapat, harap dapat bantu. Saya juga ingin menghadiri kursus PBC di kawasan Serdang, macamana?

    • 1. Pastikan borang keahlian disertakan dengan salinan kad pengenalan.
      2. Semak dicawangan kemungkinan anda telah menjadi ahli lama sebelum ini. Kalau keahlian lama dah tak aktif sejak 2003, anda dikehendaki mengemukakan surat permohonan keahlian baru dengan membatalkan no keahlian yang lama. Jika masih aktif, permohonan baru tidak dibenarkan. Gunakan sahaja no yang lama dan isi borang kad semula dengan bayaran cuma RM5 sahaja.
      3. Telefon sendiri ke HQ bhg MIS dengan mengemukakan no. kad pengenalan. Minta semak no ahli.
      4. Jika kad belum terima lagi walaupun no ahli dah tahu. Beri tempoh 1 bulan kepada HQ untuk proses semula
      5. Pastikan juga alamat semasa mengisi borang keahlian itu betul. Kalau tak betul memang le tak sampai. Anda boleh semak kad yang tidak dituntut di semua cawangan. Melambak. Kebanyakannya kerana alamat tidak betul atau tak wujud.

      Sekian.
      Ketua Unit Keahlian KPA

  6. No Ahli Saya 083052, mohon pengesahan adakah ianya masih aktif atau tidak. Sekiranya tidak aktif bolehkah saya hanya mendaftar melalui website HPA sahaja.

    • Sdr Zulkifli! Keanggotaan HPA adalah seumur hidup; tidak perlu renew. Teruskan membeli produk keluaran HPA di mana2 cawangan yg berhampiran atau agen stok yg sah untuk mengaktifkannya.

      Pastikan ANDA hadir di kelas mingguan yg d adakan pada stiap minggu utk mendapatkan info terkini.

Leave a comment